Friday, December 23, 2005

Mawi. With Hair?

Was browsing through people's blogs earlier in the evening when I came across this bunch of pictures from Mr. Imran's blog, which he got from a forwarded email. (How come I never get this type of things? If you got funny email, forward it to me please, hehe)

Nurul (a true Mawi fanatic), you might want to check these out.





Hehe... I guess this is the privilege of being a famous star. You don't have hair? People will spend their time working it out for you digitally. So next time Mawi, if you decide to grow your hair normally, you don't have to refer to any magazine, it's all ready for you.

6 comments:

fara-D said...

mawi hny world without hair...
huhu...cam kambeng la bile dia ada rambut!! :P

Adian said...

hoho. world sbb botak, nampakla world. ade rambut xworld la. muahaha.

nurul? apakah komen kamu? which one do u prefer?

ChikaDior said...

syukur 21 mawi suka berbotak...

aku suka mawi seadanya...

selagi dia mawi... selagi tu aku world!

fara-D said...

fuh!!tuh dia...komen dari peminat yg setia....
mawi baca kalo sure terharu...isk!!

aiyeza said...

ahahah..lawak giler Mawi ada rambut. Peminat fanatik?woah, kite dulu xlayan Mawi sangat kan?kan? cik chika? burok la mawi ada rambut, banyak cam gigolo jerk.

antimawi said...

Mawi ada rambut ke takder ke sama je kalau perangai dia tak berubah. Kalu dia cukur janggut dia sejemput tu pun sama gak.

Yang penting, bagi yang anti mawi, lawatilah laman web Anti-Mawi!!! Hanya kami sahaja berani mengaku terang-terang yang kami anti mawi, yang lain semua pengecut!!

Kalu anda bukan pengecut, sertailah kami di http://mawi.sangat.fakap.net

Kami memerlukan orang seperti anda (yang anti-mawi)

Related Posts with Thumbnails